Om Oss

Din körinstruktör Marcelito

Välkommen till Huddinge Mopedskola!

Vi är en körskola med en passion för att utbilda säkra och ansvarstagande förare sedan 2016. Hos oss kan du få körutbildning för moped, motorcykel och bil. Oavsett om du är en nybörjare som vill ta ditt första steg mot att bli en självsäker förare eller om du redan har erfarenhet och vill förbättra dina kunskaper, har vi körlektioner som passar dina behov.

Bakom utbildningen och Huddinge Mopedskola står erfarna och certifierade instruktöreren Marcelo som är engagerad i din framgång. Vi strävar efter att skapa en trygg och stimulerande miljö där du kan utveckla dina körkunskaper på ett säkert sätt. Vi är stolta över att erbjuda individanpassade lektioner som tar hänsyn till dina unika behov och mål.

Huddinge Mopedskola är mer än bara en körskola. Vi värdesätter våra elever och deras framsteg. Vår högsta prioritet är att se till att du inte bara klarar ditt körkort, utan också att du blir en kompetent och självsäker förare på vägarna. Vi är glada över de framgångshistorier vi har skapat tillsammans med våra tidigare elever och vi ser fram emot att vara en del av din resa mot att bli en skicklig förare.

Kontakta oss idag för att boka din första körlektion eller för att få mer information. Vi ser fram emot att hjälpa dig att uppnå dina körkortsdrömmar!